Ha május vége, akkor kompetenciamérés. Ha május vége, akkor Móra-mérés. Ugyanazon a napon nemcsak a 6. és 8. évfolyamos tanulóinknak kell komolyan koncentrálniuk, hanem a hetedikeseinknek is igazi kihívást jelentő napot kell megélniük.
Ők ugyanis minden tanévben ezen a napon a magyar történelem 10 nagy szakaszához kapcsolódva adnak számot történelmi, irodalmi és művészeti ismereteikről. Néhány éve a társadalomtudományi munkaközösség szervezi meg számukra ezt a lehetőséget azzal a céllal, hogy ismereteiket bővítse, megtanítsa a gyerekeket az ismeretek összekapcsolására, valamint, hogy segítse őket a szóbeli felvételi eljárásra való felkészülésben.
Ezen az éven is így történt. Igazgató néni nyitotta meg a napot, majd a sok tartalmas és összeszedett előadás után Ő értékelte tanulóink teljesítményét. Ezen éven is megmérettettek hetedikeseink, és értékesnek találtattak: sokan igyekeztek megmutatni azt, milyen felkészültek. Bár a tanulók teljesítménye összességében kiegyensúlyozott volt, néhányuknak azért sikerült kellemes meglepetést okozni. Négy tanulónk különösen szépen, sok információt tartalmazóan tudta felépíteni feleletét. Hadd álljon itt a nevük:
Baróczi Ódri, Czink Roland, Nagy Balázs, Péli Panna. Büszkék vagyunk rátok, gyerekek! És mindannyiótokra, akik becsülettel felkészültetek!
A 41 hetedikes tanulónk eredménye:
11 tanuló kiválóan megfelelt,
12 tanuló jól megfelelt,
12 tanuló megfelelt,
4 tanuló részt vett minősítést kapott.
Sajnos két tanulónk nem vette komolyan ezt, a Pedagógiai Programunk részét is képező feladatot, így az ő teljesítményüket nem tudtuk értékelni. Be kell számolniuk a következő héten a mérés anyagából.
A tanulók felkészítéséért elsősorban Vodila Józsefné, Ica nénit illeti a köszönet, de köszönjük a művészeti tárgyakat (irodalom, ének, rajz) oktató nevelők munkáját is.
Medvéné Szöllősy Viktória
munkaközösség-vezető